środa, 25 grudnia 2013

Dzień 21,22, 23, 24

Leżę objedzona brzuchem do góry i czuję, że jeśli w ogóle zwlokę się z łóżka to będę się tarzać po podłodze jak kulka :P


No dobra gadu gadu, a tag trzeba skończyć!

Dzień 21. Czy podróżujesz w święta?

Nie. Całą rodzinę mam na miejscu, wszyscy przyjeżdżają do nas, jedyne gdzie podróżuję to wieczorami ze znajomymi do miejscowego baru.

Dzień 22. Eggnog czy gorąca czekolada.

Szczerze powiem, że przymierzałam się kilka razy do eggnog'u jednak nigdy go nie zrobiłam, więc nie mogę wybierać :)

Dzień 23. Plany na święta.

Cóż... jeść, jeść, jeść, pić, spotkać się ze znajomymi i znów pić i jeść :) Ah i może przeczytam drugą część Darów Anioła.

Dzień 24. Ulubiona świąteczna tradycja.

Ulubioną świąteczną tradycją jest chyba to, że mogę się na spokojnie ze wszystkimi spotkać, nie tylko z rodziną, ale i ze znajomymi. Każdy przyjeżdża do domu na święta, choćby z najdalszych zakątków i właśnie wtedy można skorzystać z okazji i się spotkać :D



Miałam nadzieję napisać post jeszcze przed świętami, ale porządki, gotowanie i pakowanie prezentów zajęły mój czas dlatego teraz pragnę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, żebyście te święta spędzili z osobami, które kochacie, żebyście się objadali i nie bolały Was brzuchy jak mnie teraz :P 



Buziaki!

Hankowah.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz