czwartek, 19 grudnia 2013

Dzień 19/ 50 faktów o mnie



Aaa witam, witam, witam!
Dziś 19 grudnia, a co za tym idzie 19 pytanie z tagu, ale z racji, że na to pytanie nie mam odpowiedzi, bo skarpety na kominku w mojej rodzinie się nie wiesza przygotowałam 50 faktów o mnie. Mam nadzieję, że ktoś dotrwa do końca i zainteresuje się moją osobą.

1. Mam 22 lata, urodziłam się 25 lipca, a 26 mam imieniny, bo mamusia nazwała mnie Anna.

2. Mam 173 cm wzrostu i noszę buty w rozmiarze 42, trochę dołujące szczególnie kiedy chcę znaleźć jakieś fajne szpilki, ale ostatnio przestałam się dołować tym faktem, bo ponoć Rihanna też nosi 42!

3. Gdy miałam 10 lat ciocia zabrała mnie do kina na pierwszą część „Harrego Pottera”. Po filmie od razu kupiłam wszystkie trzy części książki, które już były dostępne, przeczytałam jednym tchem i z niecierpliwością czekałam na każdą kolejną część książki i filmu. Na ostatniej części filmu w kinie płakałam tylko ze względu na to, że historia ‘mojego’ czarodzieja, który towarzyszył mi przez 11 lat już się ostatecznie skończyła.

4. Zrobiłam sobie własną różdżkę z drewnianego kijka od nart, nawet wsadziłam do niej pióro feniksa, a potem biegałam sama po lasach bawiąc się ‘w Hogwart’.

5. Mam sprzeczną naturę uwielbiam być sama, nie odzywać się do nikogo, lewitować w swoim świecie, ale wśród znajomych jestem duszą towarzystwa, zawsze najgłośniejsza i wygadana.

6. Ludzie się mnie boją i uważają, że jestem wiecznie zła, bądź, że się wywyższam i parzę na wszystkich z góry, wszystko za sprawą mojego wyrazu twarzy, którego najwyraźniej zmienić nie mogę. Po poznaniu mnie, zmieniają zdanie o 180 stopni i wtedy mi o tym mówią. Kiedyś to zlewałam i traktowałam jako mechanizm obronny, ale z czasem jest mi po prostu przykro, bo w gruncie rzeczy jestem naprawdę miłą i przyjazną osobą (albo tak mi się tylko wydaje).

7. Mam duże, bardzo zielone oczy i długie rzęsy oraz dość wydajne usta i są to jedyne partie ‘ciała’ , które w sobie lubię.


8. Swoją drogą to wszystko mam chyba duże np. nos, którego nie lubię i pragnę zoperować, jak i duże, męskie dłonie, których zoperować nie mogę dlatego zawsze mam staranny mani i dłuższe paznokcie, by były bardziej kobiece.

9. Mam dwóch starszych braci dlatego od dziecka byłam zawsze cała poobdzierana, bo chciałam za nimi nadążyć i zachowywałam się jak chłopak.

10. Mam bardzo dużo blizn na ciele, głownie po upadkach z roweru i parę innych, których szczerze nie lubię, ale nie wiem jak się ich pozbyć.

11. Mam na lewej ręce znamię w kształcie gwiazdki.

12. Mażę o tym, by w przyszłości zostać profesjonalną piosenkarką, póki co próbuję sił na YouTube.

13. Gram na pianinie i gitarze. W większości jestem samoukiem, choć podstaw uczyła mnie pani od muzyki.

14. Miałam dwa konie – hucuły (ogiera- Łatka i klacz- Karinę), które z tatą oswoiliśmy. Uwielbiałam siadać na Karinę (jakkolwiek to brzmi) i jechać same parę kilometrów w dal, oderwać się od wszystkiego, jednak kiedy poszłam na studia ok 4 lata temu, tata sprzedał konie, czego nie mogę mu wybaczyć, ale wiem też, że nie mógł postąpić inaczej, bo nie miał się kto nimi zajmować.

15. Nie chwaląc się… jestem dobrą kucharką, po tatusiu z resztą, który też jest wyśmienitym kucharzem. Piekę, gotuję, smażę… w przyszłości mażę też o swojej własnej restauracji.

16. Moim ideałem kobiety jest Angelina Jolie i Beyonce.

17. Queen Bey jest również moim idolem jeśli chodzi o muzykę, a razem z nią Demi Lovato.

18. Uwielbiam muzykę klasyczną i soundtracki z filmów!

19. Marzę by zagrać główną rolę w filmie amerykańskiej produkcji.. widzę siebie w roli wojowniczki najlepiej u boku Jamie’go Capbell’a Bower’a.

20. Często platonicznie ‘zakochuję’ się w sławnych mężczyznach. Dotychczas miłością darzyłam m. in. Bruno Marsa, Cristiano Ronaldo, Matta Bomera, Iana Somerchardela, Josepha Morgana, Zayna Malika i Harrego Stylesa, Roberta Downeya Jr, Toma Feltona, a w twej chwili moim wybrankiem, jak już wspominałam jest Jamie Campbell Bower.


21. Pomimo iż staram się być twarda i wolę płakać w zaciszu swego pokoju niż publicznie, to rozklejam się choćby na reklamach w tv. Tę zbytnią emocjonalność odziedziczyłam, chyba niestety, o mojej mamie.

22. Uwielbiam koty! W rodzinnym domu mam dwa, jeden jest mojej mamy, a druga, o zawrotnie pomysłowym imieniu Kicia , jest moja. Kocham ją nade wszystko i obawiam się, że po moim wyjeździe do USA to za nią będę najbardziej tęskniła. Z rodziną będę mogła porozmawiać przez telefon, czy skype, a z Kicią to inna sytuacja, chociaż nie ukrywam, że mama czasem daje mi ją do telefonu gdy do mnie dzwoni.


23. Uwielbiam morze! W tym roku po raz pierwszy byłam nad polskim morzem, ale wcześniejsze lata miałam okazję kąpać się w Morzu Czarnym i Adriatyckim. Marzę o swoim domku nad morzem, albo o mieszkaniu w wieżowcu z widokiem na nie.

24. Kocham podróżować, próbować kuchni świata, poznawać obcokrajowców. Dotychczas byłam w Turcji, Bułgarii, Chorwacji, Czechach i Litwie. Marzy mi się podróż po Europie.

25. Uwielbiam oglądać seriale. Moje ulubione to: Chirurdzy, Prawo Agaty, Lekarze, Pamiętniki Wampirów, 2XL, Krew z Krwi, Inna, Glee, Anatomia Prawdy…

26. Po obejrzeniu serialu ‘Anatomia Prawdy’ marzyłam o pracy lekarza sądowego.

27. Jeszcze do niedawna byłam kosmetykoholiczką i pragnęłam być makijażystką, nawet przez pewien czas malowałam panie na imprezy, teraz na wielkie wyjścia maluję tylko członków rodziny. Malowałam brata na ślub.

28. Studiuję filologię rosyjską na białostockim uniwersytecie. Maturę z rosyjskiego zdałam na 100%, gdy poszłam na studia znienawidziłam ten język i nie mogę się doczekać końca mojej edukacji.

29. Mam okropne problemy z pamięcią i koncentracją. W jednej chwili chcę coś powiedzieć, albo poszukać w Internecie i za chwilę od razu zapominam.

30. Mówiąc o pamięci gdy poznaje nowych ludzi ich imię jednym uchem mi wpada, a drugim wypada, nigdy ich nie pamiętam.

31. Muzyka jest nieodłącznym elementem mojego życia. Nawet zasypiam z słuchawkami na uszach. Moje życie po prostu ma soundtrack.

32. Uwielbiam dekorować dom, robić sama ozdoby, stroiki. (przed świętami pewnie pokażę Wam parę moich wypocin)

33. Nigdy nie oglądałam ‘Króla Lwa’ .

34. Mam wspaniałą rodzinę i najcudowniejszych rodziców na świecie, których często nie doceniam.

35. Moi rodzice są dla mnie wzorem miłości. Są 27 albo 28 :P lat po ślubie i nadal strasznie się kochają, trzymają za ręce, spacerują razem. Nie mogą bez siebie żyć.

36. Bardzo chcę wziąć udział w castingu do TVoP albo do X Factora, ale zawsze powtarzam, że na pewno następnym razem, w kolejnej edycji wezmę udział. Boję się po prostu.

37. Moja mama będąc ze mną w ciąży jadła fusy z kawy, nie wiem czy to się z tym wiąże, ale ja dość wcześnie stałam się miłośnikiem tego napoju i do dziś uwielbiam jego smak i piję w wielkich ilościach.

38. Codziennie czytam pudelka i kozaczka. Haha jestem na bieżąco z plotkami ze światka.

39. Lubię spać po tej stronie łóżka, która jest od zewnątrz, przy ścianie czuję się ‘zamknięta’.

40. Od kilku lat mam wymarzoną ślubną piosenkę.


41. Uwielbiam jeść, delektować się smakiem. Uważam, że jedzenie to pewnego rodzaju rytuał. Ah i jestem od zawsze na diecie tzw. „od jutra”.

42. Kocham Polskę, uważam, że jest przepięknym krajem, ale nie chciałabym mieszkać tu w przyszłości. Po cichu liczę, że w USA znajdę swojego ‘księcia’ i zostanę tam na stałe.

43. Uwielbiam zapach męskich perfum, oczywiście nie wszystkich. Kiedyś tak bardzo podobały mi się perfumy taty, że sama się nimi pryskałam.

44. Zimne piwo w upalny dzień to dla mnie najlepsza ochłoda.

45. Naturalnie jestem ciemną blondynką, ale wiele razy farbowałam włosy. Na głowie miałam już czarny, śliwkowy, burgundowy, wiele odcieni rudego, odcienie blondu, choć do jasnego nigdy nie doszłam. Od jakiegoś czasu mam włosy w kolorze chłodnego brązu i myślę, że ten kolor pasuje mi najbardziej, ale korci mnie by znów go zmienić.

46. Strasznie się denerwuję oglądając tv gdy bohaterowie danego programu, czy filmu ciągają się przez godzinę z jednym problemem choć mogli go wyjaśnić na samym początku.

47. Wraz z rodzicami prowadzimy zajazd agroturystyczny i organizujemy imprezy okolicznościowe.

48. Od 18 roku życia oddaję krew. W moje 18 urodziny tata zabrał mnie pierwszy raz do punktu krwiodawstwa.

49. Często mam wyrzuty sumienia, które męczą mnie przez dni.

50. Chciałabym żeby mój przyszły mąż miał podobny gust muzyczny. Mógłby też grać na pianinie albo gitarze, być niepoprawnym romantykiem i kochać mnie na zabój!






Uff. Dobrnęłam do końca.
Kończę na dziś, życzę cieplutkiego wieczoru!


-Hankowah

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się czytało :D Też uwielbiam Body of proof, no i fajnie, że miałaś konia o moim imieniu :D haha
    Pozdrawiam
    Pasioneska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Karina? :D Bardzo mi miło :P

      Usuń
  2. Zgadzam się , czytało się fajnie :D Nawet się nie zorientowałam kiedy "przeleciałam" te wszystkie punkty . Zazdroszczę posiadania koni w przeszłości , od dziecka o tym marzę jednak mieszkam w wieżowcu i jest to niestety nie możliwe :(

    Pozdrawiam ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można skoczyć do jakiejś stadniny na godzinkę :P Polecam, bo więź z koniem to na prawdę coś niezwykłego!

      Usuń
  3. Też mam taką wielką stopę :-P i również uwielbiam Glee i Pamiętniki i również byłam i jestem "zakochana" w tych samych aktorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę super życie. Przyjemnie się czytało, a piosenka ślubna piękna! :) Cóż to za miejsce, które prowadzicie? Kojarzę zdjęcia :).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zajazd agroturystyczny na Podlasiu, wynajmujemy pokoje turystom :)

      Usuń
  5. chciałabym jeździć konno i grać na pianinie :) moją piosenką na pierwszy taniec jest "I'll always be right there" Adamsa :D -> http://en.musicplayon.com/play?v=179678

    obejrzyj "Króla Lwa", a nie się chwalisz, że nie widziałaś!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo każdy zawsze mówi, że król lew to jego ulubiona bajka i że tak płakał na niej :P A ja jej nawet nie oglądałam :P
      A Twoja piosenka piękna! :)

      Usuń
  6. 43, 29, 2 podpisuje sie pod tymi punktami ;) fajnie sie czytalo ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie mi się czytało :) Uwielbiam ten TAG-chyba najlepszy na blogach i yt :)
    Wydajesz się być mega sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz ogarnęłam tę notkę dopiero...
    Rozmiar buta 42 i jedyny sklep w jakim możesz kupić fajne buty na Ciebie to New Look, ewentualnie jakieś conversy i vansy w męskiej rozmiarówce bo wzory są uniwersalne eh. nic więcej. Przynajmniej u mnie [*] doskonale Cię rozumemę, to chyba mój największy kompleks :D tak samo mam z dłońmi, mimo że są 'szczupłe' ale długie paluchy mnie przerażają...
    No i American dream, też nigdy nie chciałam mieszkać w PL choć ją strasznie lubię. I po cichu liczą na to i na tamto troszkę :D

    OdpowiedzUsuń