sobota, 13 grudnia 2014

What's going on?

Hmm... Zacznijmy od tego, że obie rodziny chcą ponownie ze mną rozmawiać, i z rodziną #2 umówiłam się na niedzielę, a rodzina #1 chciała kiedykolwiek po 16, ale, że w tygodniu nie miałam czasu to zaproponowałam weekend - póki co cisza.
Wchodzę dziś po paru dniach nieobecności na mój room, a tam żadnych zainteresowanych rodzin. Hmm.. czy to normalne, że jak np. nadal mam kontakt z rodziną i się umawiamy na Skype, to oni znikają z mojego profilu, czy mam to rozumieć, że już nie są zainteresowani? Trochę mnie to zmartwiło, bo z rodziną #2 już czułam się lekko związana, tym bardziej, że HM sama pisała, że bardzo mnie polubiła i chce ze mną znów porozmawiać :(


A i na przyszłość czy ktoś może mi powiedzieć, czy wypada prosić o kontakt do poprzedniej Au Pair? Nie chcę, żeby poczuli, że chcę ich sprawdzać czy coś, choć w sumie to właśnie chcę :-P 
Ach i pytania o pokój, czy lepiej o takie rzeczy nie pytać?


Z góry dziękuję za pomoc! - Hankowah.

3 komentarze:

  1. Nie przejmuj sie, z tego co mi pewna mama powiedziała, to rodziny znikają po jakimś czasie, żeby nie blokować profilu. I pytaj o kontakt do poprzedniej, co by nie było, musisz wiedzieć w co się pakujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, a jestes w APiA? Tam jest tak, ze jesli rodzinki siedza troche dluzej na Twoim profilu, to automatycznie znikaja. Nie swiadczy to o tym, ze przestali byc Toba zainteresowani :) pytaj koniecznie o obecna au pair! Mi to rozwialo wszelkie watpliwosci, nikt Ci takiej prawdy nie powie jak ona :) ja o pokoj czy lazienke nie pytalam, glupio mi bylo :D buziaki, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażasz sobie jak mi wczoraj ulżyło jak dostałam maila od rodzinki #2 po tym jak zniknęli z mojego profilu! A dziś kolejne 2 matche! :D

      Usuń